Projekat digitalizacije opština Svilajnac predstavila je zvanično javnosti i od danas je na sajtu opštine Svilajnac 10 usluga iz raznih domena rada opštiske uprave dostupno svim građanima.
Digitalizacijom opštinskih usluga olakšan je način pribavljanja dokumenata, a građani mogu bez dolaska na šalter da ostvare svoje pravo i koriste usluge opštinske uprave iz svog doma.
„Digitalizovanjem 10 usluga počelo je novo doba u radu uprave. To je proces koji stvara i jedan novi sistem vrednosti, gde će digitalizacija biti zamena za šaltere. Ovim će ljudi lakše dolaziti do svojih dokumenata, štedeće se vreme i rad uprave biće ekonomičniji i efikasniji“ – izjavio je predsednik opštine Svilajnac, Predrag Milanović, na svečanom događaju povodom pokretanja nove usluge kojem su prisustvovali predstavnici korporacije Orakl kao i predstavnici 30 lokalnih samouprava.
Projektom digitalizacije Opština Svilajnac omogućila je pokretanje 10 procedura iz različitih oblasti rada opštinske uprave – jednokratne pomoći za rođenje deteta i nagrade studentima, zahteva i dozvola vezanih za iznajmljivanje i rad na javnim gradskim površinama, uverenja o lokaciji i o starosti objekta, kao i o prosečnim primanjima po članu domaćinstva i zahteva za izlazak inspekcije.
Digitalizacija Opštine Svilajnac realizovana je u saradnji sa korporacijom Oracle:
„Digitalizacija opštinskih usluga kroz uvođenje digitalnih rešenja, sprovodi se sa ciljem da usluge budu pristupačnije, transparentnije i na efikasniji način dostupne građanima. Uvođenjem novih aplikativnih gotovih rešenja u Cloud-u svi građani imaće priliku da iskoriste prednosti modernizovane i efikasne opštinske uprave, te da isključe proces stajanja u redovima, a posao je samim tim olakšan i zaposlenima u opštinskoj upravi. Ovim je opština Svilajnac postala prva digitalna opština u Srbiji“ – izjavila je Jovana Vidaković, Regionalna direktorka prodaje aplikacijskih rešenja u Cloud-u za javni sektor korporacije Oracle.
Sve što je potrebno da građani urade jeste da pokrenu uslugu na sajtu Opštine Svilajnac, popune formu zahteva i prilože neophodnu dokumentaciju, nakon čega dobijaju personalnu identifikaciju pomoću koje mogu da prate status realizacije zahteva. Traženo rešenje, nakon završetka procesa, stiže korisniku u eSanduče.